Пн, 23.07.2018, 10:26
Вітаю Вас Гість | RSS

Професійно-технічне училище №31 м.Полтава

Меню сайту
Наше опитування
З якого джерела інформації Ви дізналися про наш навчальний заклад?
Всего ответов: 214
Міні-чат
200
Вікіпедія
Наше опитування
Вам подобається наш сайт?
Всего ответов: 129

Міжнародна співпраця

https://mon.gov.ua/ua/osvita/profesijno-tehnichna-osvita/mizhnarodna-spivpracya/spivpracya-z-yevropejskim-fondom-osviti

    Міністерство освіти і науки України упродовж багатьох років плідно співпрацює з Європейським фондом освіти з питань удосконалення національної системи професійної освіти відповідно до європейських стандартів.

     Європейський фонд освіти (ЄФО) – це агенція Європейського Союзу (ЄС) зі штаб-квартирою у Турині, Італія, створена у 1994 році з метою сприяння розвитку систем професійної підготовки і навчання в країнах-партнерах.

   Завданням ЄФО є сприяння країнам з перехідною економікою в ефективному використанні людського потенціалу шляхом реформування професійної освіти, ринку праці в контексті зовнішньої політики ЄС.

НАПРЯМИ СПІВПРАЦІ УКРАЇНИ З ЄФО:

  • навчання впродовж життя,
  • розвиток професійних навичок і кваліфікацій,
  • формування підприємливості,
  • підвищення якості професійної освіти,
  • оптимізація управління і фінансування,
  • участь у Туринському процесі.

   Важливою складовою діяльності ЄФО є підтримка країн-партнерів у модернізації національних систем професійно-технічної освіти. Пропонована методика – інтерактивний процес (дворічної циклічності), ініційований ЄФО у 2010 році, – є аналізом політики у галузі професійної освіти і навчання на основі фактичних даних під назвою «Туринський процес» (на честь італійського міста Турин).

     В основу Туринського процесу закладені наступні принципи:

  • керівної ролі країн-учасниць як у процесі аналізу, так і підготовці звіту «Туринський процес», широка участь у цьому процесі усіх зацікавлених сторін;
  • цілісний підхід, базований на розумінні завдань професійної освіти як по відношенню до молоді (початкова професійна освіта), так і до дорослого населення (неперервна професійна освіта);
  • доказової бази, що ґрунтується на фактах.

    Система професійної освіти країн аналізується відносно критеріїв зовнішньої (розв’язання задач у галузі демографії, економіки, ринку праці, задоволення соціальних потреб) і внутрішньої ефективності (якості початкової й неперервної професійної освіти в аспектах професійних стандартів, матеріально-технічної бази, кадрового потенціалу, управління і фінансування).

     У рамках Туринського процесу Міністерством освіти і науки України підготовлено звіти за 2010, 2012, 2014 та 2016 роки.

2011 – 2013 – проект «Покращення системи професійно-технічної освіти шляхом прогнозування і адаптування вмінь та навичок, соціального партнерства та оптимізації використання ресурсів»

2013 – 2014 – проект «Туринський процес – регіональний рівень»

2016 – проект «Туринський процес 2016. Україна. Регіональний рівень»

2014 – 2015 – проект «PRIME прогнозування впливу реформ у галузі професійної освіти та підготовки робітничих кадрів»

2015 – 2017 – проект «Навчання на виробництві»

2016 – проект «Децентралізація професійно-технічної освіти в Україні»

2014 – 2017 – участь у конференціях щодо впровадження Національних рамок кваліфікації в країнах Східного партнерства (Азербайджан, Білорусь, Вірменія, Грузія, Молдова, Україна), а також щодо удосконалення кваліфікацій.

Вхід
Пошук
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Корисні посилання
МОН ZNO PTOPO PTO IITZO PEDPRESA UZ POIPPO

Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz
Адміністратор сайту: Кругліковська Надія Анатоліївна