Вт, 19.03.2024, 10:40
Вітаю Вас Гість | RSS

Професійно-технічне училище №31 м.Полтава

Меню сайту
Наше опитування
З якого джерела інформації Ви дізналися про наш навчальний заклад?
Всего ответов: 287
Міні-чат
200
Вікіпедія
Наше опитування
Вам подобається наш сайт?
Всего ответов: 172

Школа молодого педагога

   

  Нова ситуація в суспільстві диктує нові соціальні завдання, зокрема, освітні. Нагальна потреба сьогодення – формування таких педагогічних кадрів, які були б не лише компетентними фахівцями, а й прибічниками впровадження інноваційних систем, оволодіння новітніми інноваційними технологіями, професіоналами, готовими до постійного фахового вдосконалення.

 

   Формування педагогічних умінь – це безперервний процес, який триває від первинного ознайомлення з ними до оволодіння уміннями на рiвнi педагогічної майстерності. Найчастіше він відбувається в два етапи: перший спрямовується на засвоєння теоретичних знань та практичних умінь, другий – на вдосконалення професійних навиків до набуття рівня майстерності. Перший етап проходить в умовах навчальних закладів, де здійснюється підготовка майбутніх фахівців. Щодо другого етапу, то він проходить упродовж практичної діяльності, навчальні вміння особистості поглиблюються та удосконалюються, накопичується особистісний навчальний та практичний досвід. Протиріччя між реальним рівнем професійної компетентності молодого викладача і сучасним вимогам до навчального процесу загострює необхідність пошуку шляхів її формування і розвитку, уточнення її структури. Переступаючи поріг навчального закладу, молодий спеціаліст сподівається реалізуватися як фахівець, адже здобутих знань достатньо. - Чи підготований він до роботи з учнями? - Як зорієнтуватися в навчальному процесі? - Врешті-решт, у кого про що запитати?

 

   Педагогічний колектив нашого навчального закладу щороку поповнюється молодими спеціалістами, яким потрібно допомогти оволодіти професією педагога. На даний час в училищі працює 20% педагогічних працівників зі стажем до трьох років. Тому, роботі з молодими педагогами приділяється велика увага. Перша зустріч керівників навчального закладу з молодим викладачем значною мірою визначає всю наступну роботу. Саме під час цієї зустрічі молодий педагог має відчути, що його чекали в педагогічному колективі, що він потрібен  закладу освіти.

   Завдання керівників - ознайомити початківця з історією навчального закладу, його традиціями, з’ясувати його плани, уявлення про майбутню роботу. Перша бесіда закладає підґрунтя для наступних професійних контактів. Вона повинна показати молодому педагогу, що він може розраховувати на доброзичливість і кваліфіковану підтримку. І вже під час першої зустрічі ми знайомимо молодого фахівця з навчальними програми та деякими аспектами педагогічної роботи. Педагогічний колектив – це друга школа молодого викладача, школа формування його майстерності, творчої індивідуальності і його подальше становлення.

     Для якісного ведення навчально-виховного процесу працює методичний кабінет, оснащений наглядними матеріалами, стендами, літературою, комп’ютерною технікою та мережею Інтернет. У кабінеті діє виставка методичних напрацювань наших педагогів. 

У 2018-2019 навчальному році розпочали (продовжують) роботу

молоді педагогічні працівники:

№ п/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Рік роботи

Наставники

1.

Міщенко Наталія Олександрівна

3

Овсяннікова Лілія Іванівна

(методист)

2.

Вергун Марина Сергіївна

1

Король Жанна Іванівна

(майстер в/н)

 

Вхід
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Корисні посилання
МОН ZNO PTOPO PTO IITZO PEDPRESA UZ POIPPO

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz
Адміністратор сайту: Кругліковська Надія Анатоліївна